חידוש שטיחים לרכב

קצת על שטיחי הרכב שלנו

שטיחי הרכב שנמצאים באוטו שלנו נשכחים עבור רבים מאיתנו בשגרה היומיומית. במידה ולא יצא לכם להתעסק בהם, ככל הנראה רצפת הרכב שלכם נשמרת על ידי שטיחים שחורים בסיסיים של היצרן שמגיעים ביחד עם הרכב. שטיחי הרכב הם אמצעי משמעותי במיוחד לאספקת הגנה לרצפת הרכב מפני כתמים, לכלוך ואבק וחשוב לא פחות – יכולים להוות אמצעי עיצובי של ממש בסגנון הרכב האהוב שלכם.

מתי צריך לחדש את שטיחי הרכב?

חידוש שטיחים לרכב משטיחי היצרן לשטיחים אלגנטיים בהתאמה אישית יכול לשדרג כל רכב, אבל יתאים במיוחד במקרים בהם שטיחי הרכב שלכם צברו בלאי. שטיחי רכב חדשים ישמרו על הרכב שלכם באופן טוב יותר, יהיו פשוטים יותר לניקוי וכמובן – יוסיפו הרבה חן לסגנון העיצובי של האוטו.

מה ההבדל בין שטיחי היצרן לשטיחים שלנו?

שטיחי היצרן הפשוטים מכסים חלק בסיסי במיוחד מרצפת הרכב ובכך מספקים הגנה מינימלית למדיי. בנוסף, שטיחי היצרן עשויים מחומרים בסיסיים וכיוצא בזאת, לא מאוד פשוטים לניקוי. השטיחים שלנו שאנחנו מספקים בהתאמה אישית מכסים את מרבית רצפת הרכב ועשויים מעור אקולוגי – חומר חזק ופשוט במיוחד לניקוי. בנוסף, לעומת שטיחי היצרן השטיחים שלנו מגיעים במבחר סגנונות עיצוביים כך שתוכלו להיות בטוחים שתמצאו את השטיח המושלם עבורכם.

אז איך בוחרים את סט השטיחים הנכון?

בחירת סט השטיחים המושלם היא לא יותר מידי מסובכת ודורשת בעיקר מחשבה וסבלנות. בשביל לבחור את הסט שלכם כל מה שצריך לעשות זה להיכנס לקטלוג שלנו ולהתרשם מהמבחר הרחב. תתלבטו בין האפשרויות השונות – יכול להיות שתעדיפו שטיחים בעיצוב יותר בסיסי ואלגנטי או לחילופין, תרצו ללכת על שטיחים בעיצוב חזק ובולט שיוסיפו נופח ייחודי לסגנון הרכב. אחרי שתבחרו את העיצוב המושלם, תצטרכו להיזכר בשם הדגם של הרכב ואנחנו על בסיס מאגר המידות שטיפחנו ניצור בהתאמה אישית את סט השטיחים המושלם ביותר לרכב שלכם. תתחדשו!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0