איך מנקים שטיחים לרכב?

קצת על שטיחי הרכב שלנו

את שטיח הרכב שלנו אנחנו לא פעם מפספסים, אבל האמת היא שיש לו חשיבות עליונה בשמירה על הרכב שלנו. שטיח הרכב נועד לשמור על האוטו האהוב שלנו מפני לכלוכים, כתמים ואבק וכיוצא בזאת – לאפשר לנו מתחושה של רכב רענן, נקי וחדש לפרק זמן ממושך יותר. שטיחי רכב איכותיים מאפשרים שמירה מקסימלית על הרכב מפני נזקים ולכלוכים ובהתאם לכך, יקנו לרכב הגנה יותר מאשר שטיחים פשוטים.

מתי נרצה לנקות את השטיח שלנו?

כמו בכל דבר, הזמן הנכון ביותר לנקות הוא כשנראה לכלוך. השטיחים סופגים את הלכלוך והאבק שאמורים היו להצטבר על רצפת האוטו ובכך מגנים עליו. ועדיין, ניקוי שטיחים לרכב משמעותי במיוחד בשביל להנות מאווירה נעימה ונקייה ברכב האהוב שלנו, שתלווה אותנו בנסיעות לעבודה או עם חברים ומשפחה. ניקיון של השטיחים אחת לחודש חודשיים תשפר משמעותית את חווית הנסיעה ואת המראה האסטטי של הרכב.

אז איך ננקה את השטיח?

האמת היא, שאין דרך נכונה אחת לנקות את השטיח האהוב של הרכב שלכם – הדבר תלוי בסוג החומר ממנו עשוי השטיח. אבל האמת היא שבמרבית המקרים, מלאכת הניקיון היא לא יותר מידי מסובכת. בשביל לעשות לכם קצת סדר, אלו הן כמה שיטות ניקוי, בהתאם לחומרי הגלם של השטיחים השונים.

שטיח מבד

שטיחי הבד שלנו הם לרוב הדגמים הבסיסיים שמגיעים עם הרכב והם מאופיינים בכיסוי פלסטיק בחלקם העליון. בשביל לנקות את שטיחי הרכב שלכם, שאבו אותם באמצעות שואב אבק ולאחר מכן, השרו אותם במים ואבקת כביסה. ההשרייה מאפשרת ללכלוך לצאת ובסיומה – תקבלו שטיחים נקיים שנראים ממש כמו חדשים! המתינו שהשטיחים יתייבשו מההשרייה ולאחר מכן, תוכלו להכניס אותם חזרה לאוטו.

שטיח מגומי

שטיחי גומי פשוטים יותר לניקוי משטיחי בד, בזכות העמידות שלהם למים וכתמים. על מנת לנקות את שטיחי הגומי שלכם תוכלו לשטוף אותם עם מים וסבון ובכך להקנות להם מראה חדש, רענן ונקי. חכו שהשטיחים יתייבשו או לחילופין ייבשו אותם בעצמכם, לפני שאתם מכניסים אותם חזרה לרכב.

השטיחים שלנו – שטיחים מעור אקולוגי

השטיחים שאנחנו מציעים באוטומטס הם שטיחים שעשויים מעור אקולוגי ובכך, יאפשרו לכם להנות מחווית ניקוי פשוטה במיוחד. אם אתם רוצים ללכת על ניקוי מהיר – תוכלו להעביר מטלית לחה ולהנות ממראה רענן ומבריק. למרחיקי הלכת – שאיבה לפני העברת המטלית תוסיף את הטאץ' הסופי לניקיון.

יאללה, לעבודה

עכשיו כשאתם כבר יודעים איך לנקות את השטיחים האהובים שלכם, כל מה שנשאר לעשות זה רק להתחיל. ניקיון ותחזוקה נכונה של הרכב שלכם משמעותיים לחווית נסיעה מהנה, מפנקת ונעימה. הקפידו לנקות את שטיחי הרכב מידי פעם, שמרו על ניקיון הרכב ותהנו מאווירה נעימה במיוחד בנסיעה. בהצלחה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0